Betaal achteraf met Klarna

Betaal achteraf met Klarna

Wat is Achteraf Betalen met Klarna?

Wat is Klarna Achteraf Betalen?
 

Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.

Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van ons ontvangt. Natuurlijk kun je de betalingsgegevens ook altijd opzoeken door in te loggen in de Klarna App.

 

Hoelang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen?

 

Over het algemeen duurt het uiterlijk drie werkdagen voordat je betaling wordt verwerkt. Door in te loggen in de Klarna App of bovenaan deze pagina kun je de betaalstatus van je aankoop bekijken.

 

Is het mogelijk om m’n aankoop in delen te betalen?

 

Met ‘Betaal later’ van Klarna kun je niet in delen betalen. Wat wel kan is de eerste betaaltermijn van 14 dagen met 10 dagen verlengen. Dit doe je handig en gemakkelijk in de Klarna App. 

 

Wat gebeurt er als ik niet (op tijd) betaal?

 

Als wij geen betaling ontvangen tijdens de betaaltermijn van 14 dagen, dan sturen we een e-mail met een herinnering om je aankoop binnen 14 dagen alsnog te betalen, zonder extra kosten.

Ontvangen we tijdens die tweede betaaltermijn van 14 dagen geen betaling, dan sturen we een aanmaning met aanmaningskosten per post.

Zodra de aanmaning verloopt, wordt de rekening overgedragen aan Segoria. Daar zijn extra kosten aan verbonden.

Tip: download de Klarna App. Daarin staan al je aankopen overzichtelijk op een rij en kun je een herinnering instellen om ze op tijd te betalen. Wel zo handig!

 

Wanneer ontvang ik de rekening?

 

De rekening wordt verzonden zodra de webwinkel de bestelling heeft verstuurd. Je ontvangt de rekening meestal via e-mail. Het kan ook zo zijn dat de rekening verzonden wordt per post of dat je ’m ontvangt bij de levering van je aankoop. De webwinkel kiest de manier van versturen.

Je kunt de rekening natuurlijk ook altijd bekijken in de Klarna App of door bovenaan deze pagina in te loggen.

 

Hoelang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen?

 

Over het algemeen duurt het uiterlijk drie werkdagen voordat je betaling wordt verwerkt. Door in te loggen in de Klarna App of bovenaan deze pagina kun je de betaalstatus van je aankoop bekijken.


Hoe betaal ik met Klarna?

 

De handigste en eenvoudigste manier om je aankoop te betalen is door in te loggen in de Klarna App of bovenaan deze pagina en te betalen met één klik (‘Betaal nu’) of met iDEAL.

Wil je betalen via een bankoverschrijving, dan kan dat natuurlijk ook. De betalingsgegevens vind je in de app en in de e-mail die je hebt ontvangen met het betaaloverzicht.

Als je de betalingsomschrijving van de rekening vermeldt in het mededelingenveld kun je er zeker van zijn dat de betaling gekoppeld wordt aan de juiste rekening. Betaal elke rekening apart met de bijbehorende betalingsomschrijving zodat je betaling aan de juiste rekening gekoppeld kan worden.

 

Naam begunstigde: Klarna Bank AB (publ)

IBAN: NL76 INGB 0006 0224 49

BIC/SWIFT: INGBNL2A

Naast Klarna bieden wij ook nog de betaalmethode Billink Achteraf Betalen aan op onze webshop.

Voor overige vragen kun je ons altijd mailen: info@ibizi.nl