Betalen en Verzenden

 

Online Betalen:
Als je kiest voor een online betaalmethode is na een juiste verwerking van de betaling deze direct bij ons zichtbaar en wordt de order direct in behandeling genomen.
Wij bieden de volgende betaalmethodes:
Online betalen via uw eigen bank
Creditcard (Visa / Mastercard)
Billink: Achteraf Betalen
PayPal
Bancontact
Belfius
ING Home Pay

Orderbevestiging per e-mail


Elke afgeronde bestelling wordt per email bevestigd met een orderbevestiging. Deze wordt verzonden naar het e-mailadres zoals tijdens de bestelling is opgegeven. Deze bevestiging geeft aan dat wij de order hebben ontvangen. Het is dus geen betalingsbewijs.


Verzenden en verzendkosten
De verzendkosten zijn gratis boven de  €49,95. Onder de €49,95 zijn onze verzendkosten 4,95  Deze kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper.


Standaard verzending
Bij ons worden alle standaard bestellingen binnen Nederland met PostNL geleverd. Zo worden alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden gedaan de eerst volgende werkdag geleverd . Er wordt onderscheid gemaakt tussen een brievenbusstuk en een pakketzending. Bij een Pakketzending krijg je altijd een Track & Trace code geleverd van PostNL in de bevestigingsmail van jouw bestelling. Zo kun je altijd zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd. Een brievenbuspakket heeft geen Track & Trace code, maar wij kunnen bij zoekgeraakte bestellingen contact opnemen met PostNL


Niet thuis?
Ben je niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem! Dan wordt standaard geprobeerd het pakket te leveren bij jouw buren. Lukt dit ook niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vind je een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kun je op dezelfde dag tot 22:00 uur op MijnPakket aangeven waar jij jouw bestelling bij een tweede poging wilt laten bezorgen.
Je hebt dan de keuze uit één van de volgende opties:
Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. Je haalt jouw zending vanaf 16.00 uur de volgende dag op. 

Bezorgadres
Het adres wat je bij jouw bestelling hebt doorgegeven als factuuradres is in eerste instantie tegelijk jouw afleveradres. Mocht je toch graag een ander afleveradres willen dan jouw eigen adres, geef dit dan aan bij jouw bestelling. Hiervoor kun je kiezen als je iemand een cadeau wilt sturen, of als je bijvoorbeeld je pakketje wilt laten bezorgen op jouw werkadres. Wil jij liever jouw bestelling op een PostNL servicepunt afgeleverd hebben dan is dit ook geen probleem. Selecteer op de kassapagina jouw gewenste afhaal locatie en zie gelijk welke openingstijden dit postkantoor heeft.

Retourneren 

Natuurlijk mag je de artikelen passen. Als ze niet bevallen mag je ze zonder opgaaf van reden retour sturen
In het ontvangen pakket zit naast de factuur standaard een retour formuier. Vul vervolgens het retourformulier zo volledig mogelijk in. Verpak de kleding samen met de pakbon en breng het pakket naar een Post.nl punt. (Primera / Bruna ) Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Heeft u gekozen voor achteraf betalen met Billnk? Dan annuleren wij de order in Billink na ontvangst van de artikelen.

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Telefonisch: 0623323937 (Maandag tot Zaterdag van 0900 tot 17:00)
Whatsapp: 0623323937 (Maandag tot Zaterdag van 0900 tot 17:00)
Email: info@ibizi.nl