Veelgestelde vragen

Ik heb een vraag over een product. Hoe kan ik het beste contact opnemen?

U kunt gebruik maken van onze WhatsApp Klantenservice: 0623323937
U kunt een mail sturen naar: info@ibizi.nl
Onze klantenservice helpt je graag verder, wanneer je een vraag, klacht of opmerking over een online bestelling hebt zijn wij ook telefonisch bereikbaar op nummer: 0623323937. 


Moet ik een account aanmaken om te kunnen winkelen?

Nee, om bij Ibizi Fashion te kunnen winkelen, heb je geen account nodig. Het is ook mogelijk te bestellen zonder dat je met een account bent geregistreerd.


Hoe kan ik mij registreren?

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de pagina op »Registreren«, en vul je de gegevens in. Vervolgens klik je op »Account aanmaken« en wordt je account aangemaakt. Je kunt je account ook heel eenvoudig tijdens je eerste bestelling aanmaken. In beide gevallen moet je je e-mailadres en een wachtwoord invoeren. Met deze gegevens kun je in de toekomst weer inloggen op je account en je gegevens bekijken, controleren en bewerken. Wil je gebruik maken van de betaalmethode Billink (achteraf betalen), dan is je geboortedatum vereist.


Zijn er kosten verbonden aan mijn registratie bij Ibizi Fashion?

Je kunt je helemaal gratis bij Ibizi Fashion registreren.


Kan ik ook vanaf een mobiel apparaat bestellen?

Natuurlijk kun je bij ons ook iets vanaf je tablet of smartphone bestellen. Bezoek onze shop www.ibizi.nl vanaf je mobiele internetbrowser. De site wordt automatisch geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.


Hoe wordt de veiligheid van mijn betaling gegarandeerd?

Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn je gegevens beschermd tegen ongeoorloofde toegang en manipulatie.


Kan ik binnen het betalingsproces terugkeren naar vorige stappen?

Binnen het betalingsproces kun je op elk moment afzonderlijke stappen teruggaan. Bijvoorbeeld om je gegevens nog eens te bekijken of indien nodig te wijzigen.


Welke stappen moeten doorlopen worden alvorens een bestelling definitief is?

Wanneer u vanuit de winkelmand naar de afrekenpagina navigeert, kunt u uw contactgegevens invoeren, uw winkelwagen bekijken en de betaalmethode selecteren. Wanneer u onze website verlaat om een betaling te doen via onze partner Mollie of Billink (achteraf betalen) en deze betaling succesvol is, is de bestelling bij ons definitief. U komt dan op onze bedanktpagina terecht.


Kan ik een betalingsproces opslaan en op een later moment verder gaan?

Betalingsprocessen kunnen om veiligheidsredenen helaas niet worden opgeslagen.


Kan ik in termijnen betalen?

Op dit moment bieden wij de mogelijkheid “Betalen in termijnen” helaas niet aan. U kunt bij ons wel achteraf betalen via Billink.


Met welke betaalmethodes kan ik afrekenen?

U kunt bij ons betalen met de volgende betalingsmethodes:


IDeal (Mollie) (ideaal om direct uw betaling via uw eigen bank te kunnen voldoen) (gratis)
Creditcard: Visa, Mastercard.
Billink (Achteraf betalen. Eerst je producten in huis, dan pas betalen.) 
PayPal
Bancontact
Belfius
ING Home Pay

Hoe werkt Billink Achteraf betalen? 

- Kies bij het afrekenen in de kassa voor de optie ‘Achteraf betalen’
- Billink kijkt direct of je in aanmerking komt voor Achteraf betalen.
- Daarna ontvang je producten in huis .
- Betaal binnen 14 dagen na ontvangst.

Wanneer je de bestelling plaatst, wordt er direct door Billink een controle uitgevoerd. Is deze succesvol dan zal de order direct verwerkt worden en krijgt je de gebruikelijke bevestigingen. Word je order niet goedgekeurd dan wordt dit gemeld en kun je via een andere betaalmethode alsnog je order plaatsen.


Kost het extra geld om te kiezen voor Billink Achteraf Betalen?

Achteraf betalen via Billink is een service die GRATIS is. Wij brengen dan ook geen extra kosten in rekening.

Waarom kan ik niet achteraf betalen met Billink?

Na het invoeren van jouw gegevens wordt er een credit check uitgevoerd op basis van de door jou ingevoerde gegevens. De mogelijkheid bestaat dat je naar aanleiding van deze check niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink


Ik heb gekozen voor achteraf betalen met Billink. En ik ben niet tevreden over mijn producten en ik wil dit terugsturen. Zijn hier nog kosten aan verbonden? 

Nee! Als wij de artikelen terug hebben ontvangen annuleren wij de order in Billink. Zo krijg jij geen rekening. Onze verzendkosten zijn gratis. Retourneren is wel voor eigen rekening. Dit kost 5,85 voor een pakket binnen Nederland en 3,80 voor een brievenbuspakket. 


Zijn al jullie prijzen inclusief BTW?

De getoonde product prijzen op onze website zijn inclusief BTW


Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van de bestelling waarin naast de door jou geselecteerde artikelen, ook je adres voor facturering en verzending alsmede de geselecteerde betaalwijze staan. Bij vragen kun je onze klantenservice bereiken via
info@ibizi.nl en telefonisch of via Whatpsapp op het nummer 0623322937 (ma t/m vr,09:00 uur – 17:00 uur) of via de online chat op facebook (indien beschikbaar). 

Hoe weet ik wanneer mijn pakket aankomt? 

U ontvangt een track en trace code.
Gebruik uw postcode en barcode om uw pakket in de gaten te houden. Zo weet u wanneer het zijn eindbestemming bereikt! Dat kan eenvoudig online. 


Hanteren jullie verzendkosten?

Ja tot 49,95 zijn onze verzendkosten 4,95. Boven de 49,95 zijn onze verzendkosten gratis.

Ik heb mijn pakket ontvangen en wil het graag terugsturen. Hoe moet ik retourneren en wanneer ontvang ik mijn geld terug op mijn rekening? 

Natuurlijk mag je de artikelen passen. Als ze niet bevallen mag je ze zonder opgaaf van reden retour sturen

In het ontvangen pakket zit naast de factuur standaard een retour formuier. Vul vervolgens het retourformulier zo volledig mogelijk in. Verpak de kleding samen met de pakbon en breng het pakket naar een Post.nl punt. (Primera / Bruna ) Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is.
Voor 16:00 besteld, is (op werkdagen) morgen uw pakketje in huis.


Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via e-mail naar info@ibizi.nl of telefonisch / whatsapp op het nummer 0623323937 (ma t/m vr, 09:00 uur – 17:00 uur) of via de online chat op facebook (indien beschikbaar).